Dilalica va inaugurar el seu espai a Barcelona comptant entre les seves principals inquietuds amb l’entusiasme estètic per l’art digital i els reptes que les seves formes provoquen dins d’un espai físic. A l’entorn d’una galeria comercial com la nostra les obres que formen part d’una exposició tenen inevitablement una dimensió comercial. Com es complementen l’argument de la singularitat –i escassetat– d’una obra d’art física amb la reproductibilitat d’informació digital compartida gratuïtament pels artistes d’aquest mitjà?

El terme Dígits i Àtoms remet al llibre “Being Digital” (Nicholas Negroponte, 1995), en què l’autor especula sobre la complementarietat econòmica entre formes tangibles i digitals. Comissariada per Cristina Anglada (Madrid), Marialaura Ghidini (Bangalor, Índia), Kelani Nichole (Los Angeles, EUA) i el director fundador de Dilalica, Louis-Charles Tiar, aquesta exposició resultarà en una selecció d’obres que conversen sobre la dualitat de l’espai físic i la informació digital. Els artistes Yogesh Barve, Shona Kitchen i Claudia Maté presentaran obres originals per a l’ocasió.

Other days, other eyes
2019
Shona Kitchen amb Evan Voelbel
agraint Eli Backer i Stephen Cooke
Vidre, càmeres de vídeo, panells acrílics, vídeo i electrònica
Petting Zoo: Demons Begone
2019
Lorna Mills
GIF animat de cinc canals
HD 1920 x 1080 px
Yogesh Barve
The more you see, the more you know
2019
30 cm x 43 cm
Bolígraf sobre paper, impressió Axidraw V3
Claudia Maté
Esquerra: Too late now… your child is Satan
Dreta: I always love you no matter what…
2019
80 x 70 cm
Impressió UV sobre alumini